Vermeld in het kort wat je aanbiedt en voor wie het geschikt is in ongeveer 2 à 3 regels.
Benoem hieronder de pijnpunten die een potentiële klant ervaart voordat ze gebruik maken van jouw product of dienst.
Probeer hier de verlangens te omschrijven van jouw potentiële klanten zonder direct jouw dienst/product te benoemen. Dus wat is het streven (bijvoorbeeld: goed kunnen plannen, geen stress meer hebben).
Ook dit kan je eventueel puntsgewijs noteren met een iconenlijst.
Hier presenteer je de oplossing voor de potentiële klant (jouw product/dienst uiteraard).
Met alle concurrentie is het belangrijk om de unieke kwaliteiten van jouw product te benoemen. Wat maakt jou dus onderscheidend t.o.v. de rest?
Hier heb je de ruimte om praktische informatie te vermelden. Bij een online training wil je vermelden dat een klant na aankoop gelijk aan de slag kan. Bij een live dag wil je natuurlijk weten waar, wanneer en hoe laat het event plaats zal vinden.
Tijd om wat over jezelf te vertellen 🙂
Maak dit stuk niet al te lang. Er is altijd de mogelijkheid om meer te vertellen op een “over mij” pagina.
Belangrijk om te vermelden: wie je bent, wat je doet en waarom je deze dienst/dit product verkoopt. Wat is jouw doel / missie.
Afhankelijk van je onderneming helpt het vaak om persoonlijk te zijn (over de struggles die je hebt doorlopen bijvoorbeeld).
Vermeld samengevat de belangrijkste punten voor de potentiële klant.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.