SYS-favicon-kleur

Kant en klare resultaat pagina’s!

Naam Workshop met jaartal

Voor wie is de workshop bedoeld?

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

Introductie

Beschrijf in het kort wat wat voor een soort workshop je gaat geven. Mooi zou zijn als je een korte situatie zou schetsen. Dus een kleine scenario opzetten waarin je de problemen verwerkt van jouw doelgroep.

Bijvoorbeeld: “Heb jij ook moeite in het scheiden van werk en privé? Voordat je elke ochtend de deur verlaat, ben je met je hoofd al bezig met werk, etc”

Vermeld vervolgens de verlangens van jouw doelgroep (hoe zou het zijn als…)

  • Noteer een aantal belangrijke verlangens van jouw doelgroep
  • A.d.h.v. deze verlangens moet jouw doelgroep getriggerd worden om zich aan te melden
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt

Eindig met jouw oplossing (de workshop). Vermeld kort wat wat het resultaat is na het volgen van de workshop.

Titel

Ga hier dieper in op het probleem van jouw doelgroep. Maak in een opsomming duidelijk voor wie deze workshop geschikt is.

  • Noteer een aantal belangrijke problemen van jouw doelgroep
  • A.d.h.v. deze problemen moet te achterhalen zijn voor wie de workshop geschikt is
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt

Titel

Ga hier in op de wensen van jouw doelgroep. Waar verlangen ze naar; hoe ziet het leven eruit als het desbetreffende probleem is opgelost.

  • Noteer een aantal gevolgen als het probleem is opgelost
  • Speel goed in op het verlangen van je doelgroep
  • Maak belangrijke woorden dik gedrukt

Titel

Hier bied jij de oplossing van het probleem aan: namelijk jouw workshop. Beschrijf wat de workshop inhoudt en waarom klanten de workshop moeten volgen. Wat zijn jouw USP’s voor deze workshop

USP 1

Korte toelichting

USP 2

Korte toelichting

USP 3

Korte toelichting

Wie de workshops geven

*Door een link op onderstaande foto toe te voegen kan je eventueel een bezoeker doorlinken naar een "over mij/ons" pagina

Titel

Plaats hier op een rijtje alle voordelen voor de klant als de workshop volgen. Denk aan het resultaat, maar bijvoorbeeld “bonussen” die ze krijgen (zoals een maand toegang tot een training, of een gratis keynote van iemand)

  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen
  • Benoem hier alle voordelen

Testimonials

Programma

Leg per tijdstip uit wat er op de planning staat. Bijvoorbeeld welk onderdeel besproken wordt en (bij meerdere sprekers) wie dit onderwerp gaat presenteren. Een duidelijk programma schept een duidelijk verwachtingsbeeld voor potentiële klanten. 

Je kan er ook voor kiezen om het programma op een later moment pas zichtbaar te maken, door deze sectie voor nu onzichtbaar te maken (klik op deze sectie -> geavanceerd -> responsiveness).

Leg per tijdstip uit wat er op de planning staat. Bijvoorbeeld welk onderdeel besproken wordt en (bij meerdere sprekers) wie dit onderwerp gaat presenteren. Een duidelijk programma schept een duidelijk verwachtingsbeeld voor potentiële klanten. 

Je kan er ook voor kiezen om het programma op een later moment pas zichtbaar te maken, door deze sectie voor nu onzichtbaar te maken (klik op deze sectie -> geavanceerd -> responsiveness).

Leg per tijdstip uit wat er op de planning staat. Bijvoorbeeld welk onderdeel besproken wordt en (bij meerdere sprekers) wie dit onderwerp gaat presenteren. Een duidelijk programma schept een duidelijk verwachtingsbeeld voor potentiële klanten. 

Je kan er ook voor kiezen om het programma op een later moment pas zichtbaar te maken, door deze sectie voor nu onzichtbaar te maken (klik op deze sectie -> geavanceerd -> responsiveness).

Leg per tijdstip uit wat er op de planning staat. Bijvoorbeeld welk onderdeel besproken wordt en (bij meerdere sprekers) wie dit onderwerp gaat presenteren. Een duidelijk programma schept een duidelijk verwachtingsbeeld voor potentiële klanten. 

Je kan er ook voor kiezen om het programma op een later moment pas zichtbaar te maken, door deze sectie voor nu onzichtbaar te maken (klik op deze sectie -> geavanceerd -> responsiveness).

Leg per tijdstip uit wat er op de planning staat. Bijvoorbeeld welk onderdeel besproken wordt en (bij meerdere sprekers) wie dit onderwerp gaat presenteren. Een duidelijk programma schept een duidelijk verwachtingsbeeld voor potentiële klanten. 

Je kan er ook voor kiezen om het programma op een later moment pas zichtbaar te maken, door deze sectie voor nu onzichtbaar te maken (klik op deze sectie -> geavanceerd -> responsiveness).

Algemene informatie

Locatie

Adres

Vervoer

Beschrijf hier tips voor het transport (bijvoorbeeld makkelijk bereikbaar met het ov)

Eten & drinken

Beschrijf hier tips voor het transport (bijvoorbeeld makkelijk bereikbaar met het ov)

Titel workshop

Ondertitel
120,-
  • Punt 1
  • Punt 2
  • Punt 3
  • Punt 4
Popular

Veelgestelde vragen

Geef antwoord op deze vraag.

Geef antwoord op deze vraag.

Geef antwoord op deze vraag.

Geef antwoord op deze vraag.

Geef antwoord op deze vraag.

Geef antwoord op deze vraag.

Heb je nog vragen?

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.