SYS-favicon-kleur

Kant en klare resultaat pagina’s!

Naam Workshop

Datum + tijd of ondertitel

Geschikt voor:

korte beschrijving

Geschikt voor:

korte beschrijving

Geschikt voor:

korte beschrijving

Globaal

Ondertitel

Benoem hier in het globaal de minimaal volgende punten:

  • Voor wie is het geschikt
  • Waarom is jouw workshop de oplossing
  • Waar gaat de workshop over
  • Wanneer en waar vindt het plaats

Creëer ook schaarste: geef aan dat er maximaal x aantal plekken zijn (een op=op situatie). Zorg bij ongeveer 4 à 5 regels tekst voor een witregel en maak belangrijk woorden dik gedrukt. Op deze manier blijft de informatie voor de bezoekers duidelijk en overzichtelijk.

 

Pijnpunten benoemen

Ondertitel

Een korte inleiding waarin je benoemt wat de klachten zijn van een potentiële klant. Dus voor wie is deze workshop geschikt?

  • Benoem puntsgewijs zo'n 5 à 6 pijnpunten
  • Maak de punten specifiek naar jouw doelgroep toe
  • "Stress ervaren" is bijvoorbeeld te globaal
  • "Stress ervaren op werk ondanks dat de werkdruk niet hoog is" is een specifieker herkenningspunt.
  • Kernwoorden kan je dikgedrukt maken.
Motiverende zin plaatsen
Motiverende zin plaatsen

Wat de klant graag zou willen

Ondertitel

Vermeld hier het gewenste resultaat van jouw potentiële klant. Wat zouden ze graag willen?
Benoem hier nog niet specifiek wat het resultaat is wat ze met jouw workshop behalen.

  • Benoem puntsgewijs zo'n 5 à 6 punten met gewenste resultaten
  • Maak de punten specifiek naar jouw doelgroep toe
  • "Lekker in je vel zitten" is bijvoorbeeld te globaal
  • "Het leren herkennen van stressmomenten op je werk en " is specifieker.
  • Kernwoorden kan je dikgedrukt maken.

Jouw workshop als oplossing aanbieden

Ondertitel

Hier bied je dé oplossing aan, namelijk jouw workshop! Probeer te benadrukken dat bovenstaande gewenste punten met jouw workshop bereikt kunnen worden. Benadruk wat jij aanbiedt! Houd het concreet en compact: het moet voor de bezoeker duidelijk zijn en niet te langdradig worden aan informatie.

Kernwaarde 1

Leg kort kernwaarde 1 (wat jouw workshop aanbied) uit

Kernwaarde 2

Leg kort kernwaarde 2 (wat jouw workshop aanbied) uit

Kernwaarde 3

Leg kort kernwaarde 3 (wat jouw workshop aanbied) uit

Het resultaat van jouw workshop

Ondertitel

Hier gaan we verder in op het resultaat van een klant na het bijwonen van jouw workshop. Richt je vooral op het leven na de workshop: bijvoorbeeld “zelfstandig met stress om kunnen gaan op werk”. Probeer hier ongeveer 5 à 6 punten weer voor te gebruiken. 

  • Punt 1
  • Punt 2
  • Punt 3
  • Punt 4
  • Punt 5

Hier bijvoorbeeld een aantal foto’s van de workshop toevoegen

Hoe het programma eruit ziet

Ondertitel

Elke donderdag

Van 10.00 - 16.00 uur

Huppeldepup straat, te Huppeldepup

Lunch inbegrepen

Programma

10.00 – 10.30                                              Kennismaking

10.30 – 12.30                                              Aan de slag

12.30 – 13.15                                              Pauze/Lunch

13.15 – 16.00                                              Aan de slag (2)

Leg uit hoe het programma er ongeveer uit ziet. Wat ga je doen, wat kunnen klanten verwachten.

Vermeld ook als er bepaalde verwachtingen/eisen zijn: bijvoorbeeld een laptop meenemen, of bepaalde opdrachten maken, etc.

Over mij

Ondertitel

Schrijf hier kort iets over jezelf: wie je bent, wat je doet en waarom je deze workshop geeft. Wat is jouw missie en waarom vind jij het belangrijk om deze workshop te geven?

Mocht je belangrijke certificaten en/of diploma’s hebben die relevant zijn, dan kan je die ook hier vermelden.

Testimonials

Ondertitel

Product en prijs aanbieden

Ondertitel

Workshop

Korte beschrijving
59
  • Datum + tijd
  • Plaats
  • Inclusief x
Tijdelijk

Veelgestelde vragen

Heb je nog een andere vraag?

Laat een berichtje achter. Je krijgt altijd binnen 48 uur een reactie!